Identifikácia prevádzkovateľa - predávajúceho
Prevádzkovateľom elektronického obchodu na www.djishop.sk a zároveň predávajúcim pre účely týchto Všeobecných obchodných podmienok (ďalej len "VOP") je spoločnosť Beryko s.r.o., IČO: 02852152, DIČ: CZ02852152, so sídlom Pod Vinicemi 931/2, Severní Předměstí, 301 00 Plzeň, zapísaná v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Plzni, oddiel C, vložka 29637
(ďalej len "predávajúci").
Kontaktné údaje predávajúceho sú:
E-mail: [email protected]
Predávajúci je platcom DPH.
Adresa spoločnosti: Pod Vinicemi 931/2, Plzeň, 30100.
DJI Store Prague, Na Florenci 2139/2, Praha, 110 00.
Údaje o predávanom tovare, náležitosti ponuky a obsah kúpnej zmluvy
Údaje o predávanom tovare a cena v internetovom obchode na www.djishop.sk sú záväzné s výnimkou zjavných chýb.
Vzhľadom na neustály pohyb tovaru na sklade predávajúci neuvádza aktuálnu dostupnosť tovaru v internetovom obchode, resp. ak je tento údaj uvedený, nemusí zodpovedať skutočnosti v čase odoslania objednávky kupujúcim. Na základe každej objednávky Kupujúceho Predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa odoslania objednávky, potvrdí Kupujúcemu dostupnosť tovaru a pripravenosť na dodanie Kupujúcemu. Tovar môže byť dočasne alebo trvalo nedostupný u výrobcu alebo distribútora, v takom prípade Predávajúci bez zbytočného odkladu informuje Kupujúceho o objektívnej nemožnosti dodať tovar.
Tovar, pri ktorom je výslovne uvedené, že nie je na sklade ("dočasne nedostupný" alebo podobne), nemôže byť predmetom kúpnej zmluvy s termínom plnenia bez zbytočného odkladu. V takom prípade sa odoslaná objednávka Kupujúceho považuje za vyjadrenie záujmu Kupujúceho byť informovaný o budúcej dostupnosti tovaru.
Fotografie zobrazené na webovej stránke obchodu sú ilustračné a zobrazujú predávaný tovar s výnimkami popísanými v texte ponuky.
Tovar, pri ktorom je výslovne uvedené, že tovar je poskytovaný prostredníctvom služby "Rezervuj a kúp v obchode", nie je predmetom kúpnej zmluvy uzatvorenej prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku. V takomto prípade predávajúci na základe rezervácie vykonanej kupujúcim pripraví rezervovaný tovar pre kupujúceho v mieste dodania čo najskôr, najneskôr však do 10 pracovných dní odo dňa rezervácie. Rezervácia tovaru zo strany Kupujúceho sa v takomto prípade považuje za výzvu Kupujúceho na predloženie návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva je uzavretá až po zaplatení kúpnej ceny tovaru a prevzatí tovaru Kupujúcim v prevádzke Predávajúceho. Kupujúci berie na vedomie, že v takomto prípade nie je možné uplatniť právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Ceny sú uvedené vrátane všetkých daní (napr. DPH) a poplatkov (napr. poplatok za spätný odber elektrospotrebičov z domácností), s výnimkou nákladov na dodanie tovaru, ktoré sú uvedené v časti týchto VOP "Spôsoby dodania tovaru, doprava". Ak sa kupujúci rozhodne pre kúpu tovaru na splátky, cena tovaru sa nemení, ale okrem ceny tovaru sa kupujúci zaväzuje zaplatiť tretej osobe odlišnej od predávajúceho cenu za poskytnutie finančnej služby podľa časti týchto VOP "Nákup na splátky".
Informácie o možných spôsoboch platby sú uvedené v časti týchto VOP "Spôsoby platby za tovar". Predávajúci nepožaduje žiadne poplatky v závislosti od spôsobu platby, tým nie je dotknutá požiadavka na platbu za dodanie tovaru, ak je táto platba výslovne uvedená a požadovaná, ani náklady na platobné operácie (bankové poplatky a pod.), ktoré sú súčasťou zmluvného vzťahu medzi Kupujúcim a tretími osobami.
Prezentácia tovaru na internetovej stránke Predávajúceho www.djishop.sk predstavuje návrh na uzavretie zmluvy v súlade s platnými právnymi predpismi. Výnimky sú stanovené v podmienkach uvedených vyššie v tomto článku (najmä, ale nie výlučne, dočasne nedostupný tovar a tovar, ktorý je možné rezervovať prostredníctvom služby Rezervovať a kúpiť v obchode). K uzavretiu Kúpnej zmluvy dochádza okamihom, keď Predávajúci obdrží od Kupujúceho úplnú a úplne špecifikovanú objednávku ako prejav vôle Kupujúceho uzavrieť Kúpnu zmluvu a Predávajúci túto objednávku akceptuje, a to najmä, nie však výlučne, prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie (e-mail), ak uzavretiu Kúpnej zmluvy nebránia zákonné podmienky, zmluvné dojednania medzi Predávajúcim a Kupujúcim alebo osobitné ustanovenia týchto VOP. K uzavretiu kúpnej zmluvy nedôjde najmä v prípadoch, keď kupujúci objedná tovar, ktorý je označený ako "dočasne nedostupný" alebo tovar s podobným významom, tovar, ktorý predávajúci objektívne nie je schopný dodať, o čom je predávajúci povinný informovať kupujúceho bez zbytočného odkladu po odoslaní objednávky, ak kupujúci v objednávke uvedie údaje, ktoré sú zjavne nesprávne, nepravdivé, neurčité alebo inak znemožňujú alebo podstatne sťažujú výklad prejavu vôle kupujúceho, a vprípade, ak si Kupujúci rezervuje tovar v predajni Predávajúceho prostredníctvom služby "Rezervovať a kúpiť v predajni".
Prijatie ponuky s dodatkom alebo odchýlkou sa nepovažuje za prijatie ponuky. Potvrdenie obsahu zmluvy uzavretej v inej ako písomnej forme, ktoré vykazuje odchýlky od skutočne dohodnutého obsahu zmluvy, nemá právne účinky. Prijatie nevyžiadaného plnenia zo strany kupujúceho nie je prijatím ponuky.
Na základe ponuky prezentovanej v internetovom obchode na www.djishop.sk je možné objednať tovar aj elektronickou poštou (t. j. e-mailom) alebo telefonicky.
V prípade e-mailovej komunikácie je e-mail zaslaný kupujúcim návrhom na uzavretie zmluvy s predávajúcim. Predávajúci potvrdí kupujúcemu prijatie dopytu e-mailom bez zbytočného odkladu po prijatí dopytu. Zmluva je uzavretá, keď predávajúci prijme dopyt kupujúceho a doručí kupujúcemu e-mailové potvrdenie o uzavretí zmluvy (nie potvrdenie o prijatí dopytu).
V prípade telefonickej komunikácie je zmluva uzavretá, keď Predávajúci akceptuje telefonicky uskutočnenú požiadavku Kupujúceho a zašle Kupujúcemu e-mailové potvrdenie o uzavretí zmluvy.
Spôsoby platby za tovar
Predávajúci umožňuje uhradiť kúpnu cenu za tovar a prípadné ďalšie platby nasledujúcimi spôsobmi:
Platba vopred prevodom na bankový účet predávajúceho, číslo účtu 317344063/0300. Ako variabilný symbol kupujúci použije číslo objednávky, ktoré sa nachádza aj v potvrdzujúcom e-maile po vytvorení objednávky.
Platba v hotovosti alebo kreditnou kartou pri prevzatí tovaru v predajni DJI Store Praha, Na Florenci 2139/2, Praha, 110 00. Použitie tohto spôsobu platby je podmienené výberom služby "Rezervovať a kúpiť v obchode" v časti Košík - Doprava a platba. Otváracie hodiny predajne nájdete na www.djishop.sk/dji-store-prague/. Na predajni predávajúceho môžete za tovar zaplatiť v hotovosti alebo platobnou kartou.
Platba v hotovosti alebo kreditnou kartou pri prevzatí tovaru - tzv. dobierka. Cena za službu dobierky, ktorú hradí Kupujúci, je Kupujúcemu zobrazená na webovej stránke Predávajúceho pred dokončením objednávky a Kupujúci výberom spôsobu doručenia súhlasí s výškou platby za túto službu. Cena za dobierku sa účtuje nad rámec kúpnej ceny tovaru. Službu dobierky poskytujú pre Predávajúceho tretie osoby (napr. spoločnosť PPL CZ s.r.o., prípadne iné osoby, ktorých špecifikácia je Kupujúcemu zobrazená na internetovej stránke Predávajúceho).
Náklady na bankové alebo obdobné poplatky znáša vo všetkých prípadoch Kupujúci v súlade so zmluvným vzťahom medzi Kupujúcim a tretími osobami (bankou alebo inou inštitúciou) poskytujúcimi bankové alebo obdobné služby.
Spôsoby dodania tovaru zakúpeného prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, dopravy
Predávajúci dodá tovar kupujúcemu bez zbytočného odkladu, spravidla do jedného až ôsmich pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, prípadne splnenia ďalších podmienok dodania tovaru, ak boli dohodnuté (napr. zaplatenie zálohy, ak predávajúci zálohu požaduje). Tovar bude dodaný spôsobom a na miesto podľa uzavretej kúpnej zmluvy.
Predávajúci zabezpečuje alebo sprostredkúva tieto spôsoby dodania:
(i) prepravu prostredníctvom PPL
Kupujúci uzavretím kúpnej zmluvy podľa týchto VOP potvrdzuje, že sa podrobne oboznámil s podmienkami ním zvoleného spôsobu dodania. Jednotlivé spôsoby doručenia sú Kupujúcemu ponúkané podľa aktuálnej dostupnosti jednotlivých služieb s ohľadom na kapacitu, dojazdové vzdialenosti a ďalšie parametre.
Podrobné podmienky ponúkaných spôsobov doručenia sú k dispozícii na nižšie uvedených odkazoch:
PPL: na stiahnutie tu
Spolu s tovarom predávajúci doručí kupujúcemu doklady k tovaru, najmä daňový doklad.
Pri doručení tovaru je kupujúci povinný spolu s dopravcom alebo pracovníkom zodpovedným za doručenie tovaru skontrolovať stav zásielky, najmä, nie však výlučne, počet balíkov, neporušenosť obalu, poškodenie krabice a pod. Ak kupujúci zistí, že zásielka je viditeľne poškodená, je oprávnený odmietnuť jej prevzatie. Ak kupujúci prevezme od dopravcu alebo predávajúceho viditeľne poškodenú zásielku, je povinný bezodkladne opísať poškodenie v písomnom odovzdávacom protokole, ktorý podpíše dopravca alebo zamestnanec zodpovedný za doručenie tovaru. Kupujúci je tiež povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr však do piatich dní od prevzatia zásielky, písomne alebo elektronicky na e-mailovú adresu Predávajúceho [email protected] oznámiť Predávajúcemu prevzatie viditeľne poškodenej zásielky. Následná reklamácia vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje Kupujúceho práva na reklamáciu tovaru, ale Predávajúci je oprávnený takúto reklamáciu bez ďalšieho odmietnuť ako neopodstatnenú, ak má za to, že zásielka bola Kupujúcemu doručená riadne a že nejde o rozpor s kúpnou zmluvou.
Ak Kupujúci neprevezme tovar v dohodnutej lehote porušením svojej povinnosti, je v omeškaní. Predávajúci je oprávnený tovar predať dodatočne po tom, čo Kupujúceho upozorní e-mailom a poskytne mu novú primeranú lehotu na prevzatie tovaru. Predávajúci je oprávnený započítať si voči výnosu z predaja tovaru náklady na skladovanie a náklady na neúspešné dodanie tovaru z dôvodu nedostatočnej súčinnosti kupujúceho.
Zrušenie objednávky, odstúpenie od zmluvy
Kupujúci má právo zrušiť zmluvu s predávajúcim do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Ak sa tovar dodáva po častiach, lehota začína plynúť odo dňa prevzatia poslednej časti tovaru. Kupujúci je tiež oprávnený odstúpiť od zmluvy pred dodaním tovaru. Kupujúci berie na vedomie, že pri tovare, ktorý bol rezervovaný prostredníctvom služby "Rezervuj a kúp na predajni" a následne zakúpený v kamennej pobočke, nie je možné uplatniť právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa tohto článku OP.
Kupujúci berie na vedomie, že podľa ustanovenia § 1837 Občianskeho zákonníka nie je možné odstúpiť okrem iného od kúpnej zmluvy na dodávku tovaru, ktorý bol upravený podľa želania kupujúceho alebo pre osobu kupujúceho, od kúpnej zmluvy na dodávku tovaru podliehajúceho rýchlej skaze, ako aj od tovaru, zo zmluvy o dodávke tovaru, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaný s iným tovarom, zo zmluvy o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktorý spotrebiteľ z obalu vyňal a ktorý nemožno z hygienických dôvodov vrátiť, a zo zmluvy o dodávke zvukovej alebo obrazovej nahrávky alebo počítačového programu, ak spotrebiteľ porušil pôvodný obal.
Lehota na odstúpenie od zmluvy má kupujúcemu umožniť, aby sa oboznámil s vlastnosťami a funkčnosťou tovaru. Predávajúci výslovne upozorňuje kupujúceho, že nesúhlasí s tým, aby kupujúci počas lehoty na odstúpenie od zmluvy aktívne používal tovar s úmyslom tovar vrátiť a obohatiť sa tak jeho používaním na úkor predávajúceho. Predávajúci považuje takéto konanie za nepoctivé, t. j. v rozpore s ustanoveniami Občianskeho zákonníka, a podnikne voči nemu právne kroky.
Odstúpenie od zmluvy zašle kupujúci predávajúcemu písomne poštou na adresu Beryko s.r.o., Pod Vinicemi 931/2, Plzeň, 30100. Predávajúci poskytuje na svojom webovom sídle www.djishop.sk/odstupenie-od-zmluvy/ elektronický formulár na odstúpenie od zmluvy podľa nariadenia vlády 363/2013 Z. z. (dostupný TU) a odporúča kupujúcemu, aby v prípade odstúpenia od zmluvy použil tento formulár. Kupujúci nie je povinný uviesť dôvod, pre ktorý od zmluvy odstupuje. Predávajúci však žiada Kupujúceho, aby v prípade odstúpenia od zmluvy uviedol dôvod odstúpenia od zmluvy, v takom prípade bude môcť Predávajúci navrhnúť Kupujúcemu iný - vhodný tovar a bude môcť prijať opatrenia na zlepšenie svojich interných procesov. V doklade, ktorým Kupujúci odstupuje od zmluvy, Kupujúci uvedie dátum predaja tovaru, číslo zmluvy alebo predajného dokladu, bankové spojenie a zvolený spôsob vrátenia tovaru.
Kupujúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy, zaslať alebo odovzdať predávajúcemu tovar, ktorý od neho prijal. Kupujúci sa zaväzuje vrátiť tovar nenosený, nepoškodený, kompletný, so všetkými súčasťami a príslušenstvom a v pôvodnom obale, ak je to objektívne možné. Ak bol vrátený tovar poškodený porušením povinností kupujúceho, je predávajúci oprávnený požadovať od kupujúceho náhradu za zníženú hodnotu tovaru a započítať ju na vrátenú sumu. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.
Predávajúci vráti kupujúcemu sumu zodpovedajúcu cene tovaru a nákladom zaplateným za jeho dodanie do 14 dní od odstúpenia od zmluvy, a to rovnakým spôsobom, akým predávajúci prijal platbu od kupujúceho. Ak predávajúci ponúka viacero možností spôsobu dodania tovaru, je povinný uhradiť kupujúcemu najlacnejšiu z nich.
Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, je povinný vrátiť tovar spolu s darmi od kupujúceho alebo darmi od tretích osôb súvisiacimi s plnením kupujúceho, vrátane všetkého, o čo sa kupujúci bezdôvodne obohatil. Ak vrátenie predmetu bezdôvodného obohatenia nie je možné, má predávajúci nárok na peňažnú náhradu vo výške obvyklej ceny. Na poskytnuté dary sa nevzťahujú ustanovenia o ochrane spotrebiteľa alebo o právach spotrebiteľa.
Práva a povinnosti vyplývajúce z vadného plnenia, reklamačné konanie
Kvalita pri prevzatí (predtým Zhoda s kúpnou zmluvou; v tejto časti VOP je opísaný postup v prípade, že je tovar pri prevzatí vadný).Pri kúpe použitého tovaru, ktorý je označený ako "POUŽITÝ", "NEZABALENÝ" alebo "BEZ OBALU", sa zmluvné strany dohodli na skrátení doby zodpovednosti predávajúceho za vady takéhoto tovaru z 24 mesiacov na jeden rok odo dňa prevzatia tovaru, pričom táto skrátená doba zodpovednosti za vady bude uvedená aj v doklade o kúpe, ktorý dostane kupujúci.
Kupujúci môže najneskôr do dvoch rokov od prevzatia tovaru uplatniť u predávajúceho nárok na bezplatné odstránenie vady alebo primeranú zľavu z ceny tovaru, ak o to požiada; ak to nie je vzhľadom na povahu vady neprimerané, možno uplatniť nárok na dodanie novej veci bez vád alebo novej súčasti bez vád, ak sa vada týka len tejto súčasti. Ak sa zistí, že oprava alebo výmena tovaru nie je možná, kupujúci môže odstúpiť od zmluvy a požadovať vrátenie kúpnej ceny.
Predávajúci neuzná reklamáciu uplatnenú kupujúcim, ak sa preukáže, že kupujúci pred prevzatím tovaru o vade tovaru vedel alebo ju sám spôsobil.
V prípade predávaného použitého tovaru predávajúci nezodpovedá za vady zodpovedajúce miere predchádzajúceho používania alebo opotrebenia. V prípade použitého tovaru predávaného za nižšiu cenu predávajúci nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dohodnutá nižšia cena. V takýchto prípadoch použitého tovaru má kupujúci namiesto práva na výmenu tovaru právo na primeranú zľavu z ceny tovaru. Predávajúci sa zaväzuje informovať kupujúceho o skutočnosti, že tovar sa predáva ako použitý, opotrebovaný alebo s vadou, pre ktorú bola dohodnutá nižšia cena, preukázateľným spôsobom vždy pred uzavretím zmluvy, a to spravidla viditeľným spôsobom na internetovej stránke predávajúceho.
Zákonné práva z vád (v tejto časti VOP je popísaný postup v prípade, že tovar pri prevzatí nemá vady). V tejto lehote môže kupujúci uplatniť reklamáciu a podľa vlastného uváženia požadovať
pre vadu, ktorá predstavuje podstatné porušenie zmluvy:
odstrániť vadu dodaním novej veci bez vady alebo dodaním chýbajúcej veci, alebo
odstrániť vadu tovaru bezplatnou opravou alebo
primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo
odstúpenie od zmluvy.
v prípade vady, ktorá predstavuje nepodstatné porušenie zmluvy
odstránenie vady tovaru alebo
primeranú zľavu z kúpnej ceny.
Na účely VOP sa podstatným porušením zmluvy rozumie také porušenie zmluvy, o ktorom strana porušujúca zmluvu už v čase uzavretia zmluvy vedela alebo mala vedieť, že druhá strana by zmluvu neuzavrela, ak by porušenie zmluvy predvídala. Podľa platného práva nie je dôležité, či ide o odstrániteľnú alebo neodstrániteľnú vadu.
Ak sa odstrániteľná vada vyskytla opakovane po oprave tovaru (tretia uznaná reklamácia pre tú istú vadu alebo štvrtá uznaná reklamácia pre rôzne vady) alebo má tovar väčší počet uznaných vád (najmenej tri vady súčasne), má kupujúci právo požadovať zľavu z kúpnej ceny, výmenu tovaru alebo odstúpiť od zmluvy.
Záruka (práva z vadného plnenia) sa nevzťahuje na vady vzniknuté bežným opotrebovaním alebo nedodržaním návodu na použitie. V prípade neoprávnenej reklamácie predávajúci reklamáciu zamietne a písomne informuje kupujúceho o dôvode zamietnutia.
Na niektoré druhy tovaru predávajúci ponúka kupujúcemu predĺženú zmluvnú záruku. Predávajúci sa zaväzuje túto skutočnosť oznámiť kupujúcemu preukázateľným spôsobom vždy pred uzavretím zmluvy, a to spravidla viditeľným spôsobom na internetovej stránke predávajúceho.
Reklamačný poriadok.
Kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu u predávajúceho písomne bez zbytočného odkladu po zistení vady. V písomnosti, ktorou Kupujúci uplatňuje reklamáciu (formulár je k dispozícii TU), je Kupujúci povinný uviesť svoje identifikačné a kontaktné údaje, popis vady a jej prejavov a žiadosť o spôsob vybavenia reklamácie (špecifikáciu uplatneného práva z vady).
Špecifikáciu uplatneného práva z vady je Kupujúci povinný vykonať spolu s reklamáciou alebo najneskôr bez zbytočného odkladu po oznámení vady. Ak si kupujúci nezvolí právo z podstatného porušenia zmluvy včas, má rovnaké práva ako v prípade nepodstatného porušenia zmluvy. Zmena voľby práva z vady bez súhlasu predávajúceho je možná len vtedy, ak kupujúci požiadal o odstránenie vady tovaru, ktorá sa ukáže ako neodstrániteľná.
Kupujúci je povinný preukázať predávajúcemu, že tovar bol zakúpený od predávajúceho, a to (daňovým) dokladom o kúpe alebo záručným listom. Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť od odovzdania alebo dodania tovaru predávajúcemu alebo na miesto určené predávajúcim na opravu tovaru. Kupujúci znáša nebezpečenstvo škody na tovare a zodpovedá za tovar až do jeho odovzdania alebo doručenia predávajúcemu na vybavenie reklamácie. Kupujúci sa zaväzuje, že tovar bude kompletný tak, aby bolo možné v prípade potreby otestovať jeho funkčnosť, bude čistý a vhodne zabalený alebo inak zabezpečený proti náhodnému poškodeniu.
V súlade s platnými právnymi predpismi je predávajúci povinný rozhodnúť o reklamácii bezodkladne, najneskôr do troch pracovných dní, alebo ak je na rozhodnutie potrebné odborné posúdenie. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu vrátane odstránenia vady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia, ak sa predávajúci a kupujúci písomne nedohodnú na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci rovnaké práva, ako keby išlo o podstatné porušenie zmluvy. Predávajúci sa zaväzuje informovať kupujúceho o vybavení reklamácie podľa jeho požiadavky e-mailom, telefonicky alebo SMS správou. Ak predávajúci nevyjadrí konkrétnu požiadavku na spôsob oznámenia, zvolí tento spôsob predávajúci.
Záručná doba sa predlžuje o dobu od uplatnenia reklamácie do vybavenia reklamácie alebo do doby, kedy je Kupujúci povinný vec prevziať. V prípade výmeny tovaru alebo jeho časti sa zodpovednosť predávajúceho uplatňuje tak, ako keby bol tovar alebo jeho časť zakúpený ako nový. V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci nárok na náhradu účelne vynaložených nákladov.
Ochrana osobných údajov
Uzatvorením zmluvy s predávajúcim kupujúci súhlasí so zasielaním obchodných oznámení. Kupujúci môže informovať predávajúceho, že si želá ukončiť zasielanie obchodných oznámení na elektronickú adresu získanú v súvislosti s plnením zmluvy bez toho, aby mu vznikli akékoľvek náklady.
Spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame pri každom nákupe u nás, pokiaľ ich neodmietnete dostávať v súlade s § 7 ods. 3 zákona č. 480/2004 Z. z. o niektorých službách informačnej spoločnosti. Spracúvanie osobných údajov na účely zasielania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi sa vykonáva na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýzu nášho postavenia na trhu využívame spracovateľa Heureka.cz, prevádzkovateľa portálu Heureka.cz; na tieto účely môžeme Heureka.cz odovzdať informácie o vami zakúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdávané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek namietať odmietnutím ďalších dotazníkov prostredníctvom odkazu v e-maile s dotazníkom. Ak vznesiete námietku, dotazník vám už nebudeme posielať.
Povinnosti pri likvidácii elektrozariadení
Predávajúci zabezpečí spätný odber elektrozariadení z domácností v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, v počte zodpovedajúcom dodanému tovaru a len pre elektrozariadenia podobného typu a použitia.
Spoločné podmienky a záverečné ustanovenia
Tieto VOP sa vzťahujú na proces uzatvárania zmluvy a na vzťahy medzi predávajúcim ako podnikateľom a kupujúcim ako spotrebiteľom v zmysle platných právnych predpisov. V prípade, že kupujúci nakupuje tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti, ustanovenia týchto VOP sa nepoužijú a predávajúci si vyhradzuje právo stanoviť individuálne podmienky pre uzatvorenie zmluvy s kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom. Ak nie je dohodnuté inak, v prípade, že kupujúci nie je spotrebiteľom, považuje sa zaslaná objednávka za návrh na uzavretie zmluvy a kúpna zmluva je uzavretá okamihom doručenia prijatia ponuky predávajúcim kupujúcemu.
Kupujúci súhlasí s uzatvorením zmluvy, ktorej obsahom sú tieto VOP, prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, t. j. komunikačných prostriedkov, ktoré umožňujú uzatvorenie zmluvy bez súčasnej fyzickej prítomnosti zmluvných strán. Náklady spojené s rokovaním o uzavretí zmluvy a so samotným uzavretím zmluvy prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie znáša kupujúci sám.
Predávajúci a kupujúci sa zaväzujú riešiť svoje spory priateľsky a prednostne vzájomným rokovaním. V prípade súdneho sporu rozhodujú všeobecné súdy v Českej republike.
Kupujúci objednávkou tovaru potvrdzuje, že sa pred samotným procesom objednávky oboznámil s informáciami o tovare, identifikáciou predávajúceho, ako aj s obchodnými podmienkami obsiahnutými v tomto dokumente VOP, ktorý obsahuje informácie, ktoré je potrebné kupujúcemu pred uzavretím zmluvy v súlade s platnými právnymi predpismi oznámiť.
Tieto VOP sa riadia právom Českej republiky bez ohľadu na miesto dodania tovaru uvedené kupujúcim. Zmluva uzatvorená na základe VOP sa uzatvára výlučne v českom jazyku.
Uzavretá zmluva sa ukladá u predávajúceho v súlade s platnými právnymi predpismi. V prípade žiadosti kupujúceho po prevzatí tovaru poskytne predávajúci kupujúcemu kópiu uzavretej zmluvy za paušálny poplatok 200 Kč na úhradu administratívnych nákladov s tým spojených; v prípade, že by poskytnutie kópie zmluvy kupujúcemu bolo v rozpore s oprávnenými záujmami predávajúceho, má predávajúci právo odmietnuť poskytnutie kópie zmluvy.
V súlade so zákonom č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa má kupujúci právo obrátiť sa v prípade spotrebiteľského sporu medzi kupujúcim a predávajúcim na tzv. subjekt mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov. Týmto subjektom je Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom Bajkalská 21/A,827 99 Bratislava. Internetová adresa Slovenskej obchodnej inšpekcie je: http://www.soi.sz.
Zmeny VOP sú možné len spôsobom stanoveným zákonom.
Tieto Všeobecné obchodné podmienky (VOP) nadobúdajú účinnosť dňa 4. apríla 2024.